czwartek, 18 kwietnia 2024, imieniny: Apoloniusza, Bogusławy, Gościsławy
Strona główna
Gmina Szerzyny
Samorząd Gminy
Zarządzanie kryzysowe
Ogłoszenia
Galeria
Zamówienia publiczne
Unia Europejska
PIS - PPWOW
Kultura i turystyka
Gospodarka
Sport i rekreacja
Przydatne strony
Kontakt
Zaproszenie do składania ofert
23.01.2009.

Szerzyny dn. 23.01.2009 r


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

Usługi integracji społecznej



W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Szerzyny uzyskała dotację w wysokości 397 755,00 PLN (na rok 2008 – 137 871,00 PLN i 2009 – 259 884,00 PLN), część dotacji na rok 2009 przeznacza na realizację niżej określonych usług.


1. ZAMAWIAJĄCY

Wójt Gminy Szerzyny, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.


2. SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Szerzynach – Urząd Gminy Szerzyny, sala nr 5 (parter), dnia 02.02.2009 r. o godzinie 10.00.


3. PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP (ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.


4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


OFERTY CZĘŚCIOWE


Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno - finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.



Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.



INTEGRACJA POKOLENIOWA

CZĘŚĆ I Prawidłowe zagospodarowanie czasu wolnego osób starszych poprzez zapewnienie ciekawej oferty spotkań oraz podniesienie świadomości zdrowotnej osób starszych

  1. zorganizowanie zajęć tematycznych dla co najmniej 10 uczestników przez co najmniej 2 godz w tygodniu,

  2. podniesienie świadomości zdrowotnej osób starszych poprzez zorganizowanie co najmniej jednego spotkania z lekarzem specjalistą,

  3. zorganizowanie co najmniej jednego wyjazdu integracyjnego,

  4. integracja pokoleniowa poprzez zapewnienie kontaktu osób starszych z dziećmi i/lub młodzieżą oraz wspólne spędzanie czasu,

  5. zapewnienie opieki podczas spotkań osób starszych

Termin wykonania zamówienia: 02.03.2009 r – 31.07.2009 r ( 21 tygodni )

Na realizację w/w usługi przeznaczona jest kwota 10 000 PLN


PODNOSZENIE POZIOMU WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI


CZĘŚĆ II – Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w miejscowości Ołpiny poprzez zorganizowanie pozalekcyjnych kółek przedmiotowych

  1. zorganizowanie kółek przedmiotowych dla co najmniej 30 uczestników (możliwość podzielenia uczestników na grupy) przez co najmniej 3 godz tygodniowo przez okres 16 tygodni ( przedmioty, które sprawiają trudności uczestnikom lub rozwijające zainteresowania uczestników),

  2. podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczestników,

  3. integracja uczestników,

  4. budowanie prawidłowych relacji koleżeńskich oraz uczeń – nauczyciel,

Termin wykonania zamówienia: 02.03.2009 r – 30.06.2009 r ( 16 tygodni )

Na realizację w/w usługi przeznaczona jest kwota 20 000 PLN


CZĘŚĆ III - Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w miejscowości Żurowa poprzez zorganizowanie pozalekcyjnych kółek przedmiotowych

  1. zorganizowanie kółek przedmiotowych dla co najmniej 15 uczestników przez co najmniej 2 godz tygodniowo przez okres 16 tygodni ( przedmioty, które sprawiają trudności uczestnikom lub rozwijające zainteresowania uczestników),

  2. podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczestników,

  3. integracja uczestników,

  4. budowanie prawidłowych relacji koleżeńskich oraz uczeń – nauczyciel.

Termin wykonania zamówienia: 02.03.2009 r – 30.06.2009 r ( 16 tygodni )

Na realizację w/w usługi przeznaczona jest kwota 10 000 PLN


CZĘŚĆ IV - Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w miejscowości Szerzyny poprzez zorganizowanie pozalekcyjnych kółek przedmiotowych

  1. zorganizowanie kółek przedmiotowych dla co najmniej 30 uczestników przez co najmniej 3 godz tygodniowo przez okres 16 tygodni ( przedmioty, które sprawiają trudności uczestnikom lub rozwijające zainteresowania uczestników),

  2. podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczestników,

  3. integracja uczestników,

  4. budowanie prawidłowych relacji koleżeńskich oraz uczeń – nauczyciel.

Termin wykonania zamówienia: 02.03.2009 r – 30.06.2009 r ( 16 tygodni )

Na realizację w/w usługi przeznaczona jest kwota 20 000 PLN


CZĘŚĆ V - Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w miejscowości Swoszowa poprzez zorganizowanie pozalekcyjnych kółek przedmiotowych

  1. zorganizowanie kółek przedmiotowych dla co najmniej 10 uczestników przez co najmniej 2 godz tygodniowo przez okres 16 tygodni ( przedmioty, które sprawiają trudności uczestnikom lub rozwijające zainteresowania uczestników),

  2. podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczestników,

  3. integracja uczestników,

  4. budowanie prawidłowych relacji koleżeńskich oraz uczeń – nauczyciel.

Termin wykonania zamówienia: 02.03.2009 r – 30.06.2009 r ( 16 tygodni )

Na realizację w/w usługi przeznaczona jest kwota 10 000 PLN


  1. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY


Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1. Organizacje pozarządowe (NGOs)

2. Organizacje kościelne

3. Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe

jednostki organizacyjne,

Każdy z potencjalnych usługodawców musi spełnić jeden z poniższych warunków:

a) usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych poprzez danego usługodawcę lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów lub

b) usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami


6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ


6.1. w odniesieniu do części I - Prawidłowe zagospodarowanie czasu wolnego osób starszych poprzez zapewnienie ciekawej oferty spotkań oraz podniesienie świadomości zdrowotnej osób starszych

  • zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług;

  • dysponowanie bazą lokalową do przeprowadzenie zajęć i spotkań dla grupy co najmniej 10 osób;

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty:

  • oświadczenie o dysponowaniu odpowiednią bazą lokalową;

  • przedstawienie spójnego programu zajęć i wyjazdu ;

  • oświadczenie koordynatora o zapewnieniu opieki nad uczestnikami projektu i opieki nad realizacją projektu.



6.2. w odniesieniu do części II - Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w miejscowości Ołpiny poprzez zorganizowanie pozalekcyjnych kółek przedmiotowych

  • zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług;

  • przedstawienie spójnego programu zajęć;

  • dysponowaniem wykwalifikowaną kadrą pedagogiczna do prowadzenia zajęć;

  • dysponowanie odpowiednią bazą lokalową z zapleczem sanitarnym dla co najmniej 30 uczestników;

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty:

  • szczegółowy program zajęć;

  • CV kadry prowadzącej zajęcia;

  • oświadczenie o dysponowaniu odpowiednią bazą lokalową.



6.3. w odniesieniu do części III - Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w miejscowości Żurowa poprzez zorganizowanie pozalekcyjnych kółek przedmiotowych

  • zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług;

  • przedstawienie spójnego programu zajęć;

  • dysponowaniem wykwalifikowaną kadrą pedagogiczna do prowadzenia zajęć;

  • dysponowanie odpowiednią bazą lokalową z zapleczem sanitarnym dla co najmniej 15 uczestników;

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty:

  • szczegółowy program zajęć;

  • CV kadry prowadzącej zajęcia;

  • oświadczenie o dysponowaniu odpowiednią bazą lokalową.

6.4. w odniesieniu do części IV - Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w miejscowości Szerzyny poprzez zorganizowanie pozalekcyjnych kółek przedmiotowych


  • zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług;

  • przedstawienie spójnego programu zajęć;

  • dysponowaniem wykwalifikowaną kadrą pedagogiczna do prowadzenia zajęć;

  • dysponowanie odpowiednią bazą lokalową z zapleczem sanitarnym dla co najmniej 30 uczestników;

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty:

  • szczegółowy program zajęć;

  • CV kadry prowadzącej zajęcia;

  • oświadczenie o dysponowaniu odpowiednią bazą lokalową.


6.5. w odniesieniu do części V - Zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w miejscowości Swoszowa poprzez zorganizowanie pozalekcyjnych kółek przedmiotowych

  • zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług;

  • przedstawienie spójnego programu zajęć;

  • dysponowaniem wykwalifikowaną kadrą pedagogiczna do prowadzenia zajęć;

  • dysponowanie odpowiednią bazą lokalową z zapleczem sanitarnym dla co najmniej 10 uczestników.

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty:

  • szczegółowy program zajęć;

  • CV kadry prowadzącej zajęcia;

  • oświadczenie o dysponowaniu odpowiednią bazą lokalową.

6.6. WYMAGANE ZAŁACZNIKI W ODNIESIENIU DO WSZYSTKICH CZĘŚCI

- statut (jeżeli dotyczy);

- aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu w przypadku pozostałych podmiotów ;

- sprawozdanie finansowe za poprzedni rok zgodne z obowiązującymi przepisami, podpisane przez osoby upoważnione;

- inne jeśli wymagane np. upoważnienia osób do reprezentowania podmiotu, jeśli dana osoba nie jest wskazana w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności podmiotu lub jeżeli dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu nie wskazuje jednoznacznie tzn imiennie osób uprawnionych do reprezentowania podmiotu;

- ewentualne referencje dla podmiotu składającego ofertę.


Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT


          b  SKŁADANIE OFERT

a) Oferty techniczno - finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie (wersja papierowa i elektroniczna) osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy Szerzyny, 38-246 Szerzyny 521 (sekretariat) w terminie do 16. 02. 2009 r włącznie do godziny 15.00.


b) Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)


c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „OFERTA NA ŚWIADCZENIE USŁUG: [TYTUŁ USŁUGI TAKI JAK W PKT. 4]”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.


OCENA OFERT

1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).

Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia. Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu czterech tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy (www.szerzyny.pl – zakładka PIS-PPWOW) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu .

3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparta na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.


  1. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM


W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Elżbietą Kmiecik-Wilczkiewicz, Urząd Gminy Szerzyny pokój nr 9, tel 014 6517300 wew 138 (w każdy piątek od godz 1400 do 1600)

 

Do pobrania:





 Załączniki

 Podręcznik realizacji PIS





 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
Szukaj w portalu

Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Szerzyny
Wrota Małopolski Usuwanie Azbestu Gaja
Narodowe Siły Rezerwowe
Dokształcanie nauczycieli
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska Małopolska w Zdrowej Atmosferze
Copyright © 2007 - 2013 Gmina Szerzyny